From www.kimandrewelliott.com

US owned news channel in Poland fined for its coverage

Posted: 13 Dec 2017

"TVN24, a Polish TV news channel owned by U.S. media giant Scripps Network Interactive, has been fined more than $400,000 by Poland's media regulator over allegedly biased coverage of anti-government protests."https://t.co/H05bNwqgVv

— Kim Andrew Elliott (@kaedotcom) December 13, 2017

Copyright 2006–2018 Kim Andrew Elliott.