Trump campaign adviser has issues with US "propaganda" and RFE/RL

Posted: 13 Dec 2017

Carter Page filed court papers against Time Warner-AT&T merger "arguing it would only aid the growing U.S. telecommunications-media oligopoly and their illegal de facto joint venture marketing partners in the U.S. government propaganda network."

— Kim Andrew Elliott (@kaedotcom) December 13, 2017

“He is suing Oath and the Broadcasting Board of Governors over the 2016 Yahoo News story, which was subsequently shared by U.S.-controlled Radio Free Europe/Radio Liberty. Page contends in Tuesday’s filing that Yahoo News was imprudent in publishing its report and that the federal government was complicit in spreading those allegations.” Politico, 12 December 2017.

Copyright 2006–2019 Kim Andrew Elliott.