Trump campaign adviser has issues with US "propaganda" and RFE/RL

Posted: 13 Dec 2017   Print   Send a link



“He is suing Oath and the Broadcasting Board of Governors over the 2016 Yahoo News story, which was subsequently shared by U.S.-controlled Radio Free Europe/Radio Liberty. Page contends in Tuesday’s filing that Yahoo News was imprudent in publishing its report and that the federal government was complicit in spreading those allegations.” Politico, 12 December 2017.